Hela familjen i pulkbacken, vårt dagliga hang-out.
Köttfest! 200gram rått kött. Yummy!
Som dom förtappade föräldrarna vi är, lät vi Elma sova på restauranggolvet medan vi förlustade oss. Kul att få komma ut lite kvällstid, men oj vad vi fick tillbaka dan efter när Elma surade och var trött mest hela dan. Men visst var det värt det.
Och så fick vi äntligen åka lite skidor oxå. I strålande sol dessutom. Såå schysst.
Passade även på att åka upp på 3800 meters höjd. Robert drabbades av värsta höjdskräcken och stod mest och skrek. Rör mig inte, rör mig inte.. Det tyckte jag var roligt.
No comments:
Post a Comment