
Kolla vad fint det är med all snö! Det är minst en halvmeter tjockt här ute på landet. Jag och Fortuna har varit ute och galopperat i snön. Fortuna for runt som en studsboll. Så kul tills jag helt plötsligt sitter med lösa tyglar i händerna och upptäcker att tränset gått sönder. För er ickehästmänniskorkan jag förklara att det innebär ingen kontroll på hästen. Tur att man har en häst som lyssnar på vikten i alla fall, för annars hade jag nog hamnat med huvudet före i snön om hon bestämt sig för att busa.
No comments:
Post a Comment