Tuesday, November 25, 2008

På landet


Kolla vad fint det är med all snö! Det är minst en halvmeter tjockt här ute på landet. Jag och Fortuna har varit ute och galopperat i snön. Fortuna for runt som en studsboll. Så kul tills jag helt plötsligt sitter med lösa tyglar i händerna och upptäcker att tränset gått sönder. För er ickehästmänniskorkan jag förklara att det innebär ingen kontroll på hästen. Tur att man har en häst som lyssnar på vikten i alla fall, för annars hade jag nog hamnat med huvudet före i snön om hon bestämt sig för att busa.

No comments:

Post a Comment