Tuesday, October 28, 2008

Håll i hatten


Jag vet, det låter som ett mirakel, som något taget ur en film, men det är faktiskt sant. Jag har varit på lokal (jag säger ju att jag är medeltida) o druckit öl o innan det på bio. Och här trodde jag att jag hade vuxit fast i soffan o att yttervärlden bara var en dröm. Silly me. Nu har jag bildbevis.

No comments:

Post a Comment