
Jag vet, det låter som ett mirakel, som något taget ur en film, men det är faktiskt sant. Jag har varit på lokal (jag säger ju att jag är medeltida) o druckit öl o innan det på bio. Och här trodde jag att jag hade vuxit fast i soffan o att yttervärlden bara var en dröm. Silly me. Nu har jag bildbevis.
No comments:
Post a Comment